ett tag sen..

Ja jag har inte precis varit aktiv på sistone så jag får ta en snabbrepris av januari månad.
Firade nyåret i Östersund tillsammans med Sebbe, hans syskon och deras vänner.
Stannade i Östersund ytterligare några dar men den 8 januari satte sebbe och jag oss på bussen till Umeå så nu har han också flyttat hit, skönt att inte behöva bo själv längre, nu kan man önska att få va ensam ibland istället för motsatsen.
Pedagogik delen är över för denna gång och just nu läser jag Historia, vilket är skitkul :) Har aldrig haft sån här lust att läsa kurslitteraturen så det är väl positivt.
Det har faktiskt inte hänt så mycke mer.

Denhär är iaf klar nu :)

Kommentarer
Postat av: Mari

Å fin vort on, hoppas ni kommer bra överens :)

2012-02-06 @ 23:52:42
URL: http://mari.papper.fi
Postat av: Jessica

Tackar, hehe jodå vi kommer fortfarand överens - oftast :D

2012-02-13 @ 18:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0